"Jadilah seperti pohon rendang yang berbuah; dibalingkan dengan batu, tetapi diberikan buah sebagai balasan." ~Hasan Al-Banna~

Friday, 8 June 2012

jom kenal sahabat baru saya ^_^


 kak faizah dan kak qila
abe ray khalid..

semuanya umur 23 tahun.. kecuali saya. ehehe.. asyik2 muda je.. dari dulu smpi skrg...hehe


kak qila dan abe khalid shbt baru saya.. kak faizah da 2 thn kenal..
kak faizah dan abe khalid dari kptm k.l , kak qila dari iic.. =)

abe khalid jumpe kami time program kesenian islam dan memartabatkan kaum wanita..
time tu berlangsungnya pertndgn khat.die mai kat kami, bole x saya copy lagu2 nasyeed da lame xdgar,,
die rindu kpd nasyeed islam..Alhamdulilah..
dari situ, die add kami kat fb,

 kak qila la paling rapat..=0
kenal melalui fb shj, dan saya ajak die pergi usrah di kptm k.l.. time tu lah kami kenal lebih dekat.. dah 2x kami berjumpa...^_^  kami kongsi2 cete.. Alhamdulilah.. sama2 doakan beri dia kekuatan =) supaya dia jadi lebih solehah.. <3 miss u .. ukhibbuki fillah abadan..

hari tu , kami teman kak qila p k.l central.. perut semua tengah2 kruk3.. tapi baru lepas mkn roti john balut..

ice cream2 dibelanja oleh abg ini.. terima kasih.., hahaha. save duit.. Alhamdulilah..

byk sgt perkongsian menarik.. =)

yang sedihnya, lepas ni kak faizah da xde kat kptm k.l,
kak qila pula da kerja,
hmm..

insha Allah, ada jodoh kita jumpa lagi.. ^_^ insha Allah...
jaga diri, jaga iman, ^_^

-sitti maryam as-siddeeqah-

No comments:

Post a Comment