"Jadilah seperti pohon rendang yang berbuah; dibalingkan dengan batu, tetapi diberikan buah sebagai balasan." ~Hasan Al-Banna~

Saturday, 13 September 2014

Liebster Award dari blogger Nadhirah Kaz

Saya telah di tag oleh Nadhirah kaz . Untuk Liebster award . soalannya.

1. Apakah novel kesukaan anda?
- Novel kesukaan saya sinergi oleh penulis Hilal Asyraf
2. Siapakah penulis kesukaan anda?
penulis kesukaan Hilal Asyraf dan Ustazah Fatimah Syarha
3. Adakah anda minat menonton teater dan apakah teater yang paling anda suka?
Teater saya tak pernah tengok. Tapi saya harap nanti mercy mission akan buat teater tentang sejarah islam. 
4. Namakan tempat percutian yang paling menarik pernah anda pergi?
Percutian menarik di desaru ! :D
5. Negara yang ingin dilawati?
Bosnia, UK dan Jordan.

 Sekarang saya akan Tag7 blogger
 Dan soalanya :-
1) Negeri Malaysia yang anda suka lawati untuk melancong?
2) majalah apa yang paling anda suka baca?
3)Kereta pertama yang anda naiki?
4)Buat blog dari tahun berapa?
5)Handphone pertama anda?
6)Novel yang anda minati dan siapa penulisnya?
7)Makanan yang anda paling suka?


Ok. Itu sahaja soalan dari saya :D









5 comments:

  1. Salam. Maryam, I ngatkan belum pernah kena tag sebab tinggalkan komen. Btw, dah ter tag pun so harap teruskanlah saja ya :) TQIA.

    http://olahbersama.blogspot.com/2014/09/chapter-110-liebster-award.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. okay ! :D kita akan jawab ! :D thanks tagged kita

      Delete
  2. Assalamualaikum...

    Kakcik belum berkesempatan hendak menjawab dan tak pasti bila boleh me jawab... :)

    ReplyDelete
  3. Kita baru je jawab soalan ni.. hihihi.. :D

    ReplyDelete