"Jadilah seperti pohon rendang yang berbuah; dibalingkan dengan batu, tetapi diberikan buah sebagai balasan." ~Hasan Al-Banna~

Monday, 10 December 2018

Perangkap Lipas Kereta

Assalammualaikum semua,

Hari ni nak share sikit, korang mesti ada masalah macam saya ni lipas merayap rayap dalam kereta, tak senang dibuatnya lagi lagi penggeli lipas. Rasa macam boleh tunggang terbalik kereta sebab lipas merayap sana sini kan...

Hari tu ada jalan jalan ke ECONSAVE kajang , pergi ke tempat penyembur nyamuk , Alhamdulilah rezeki Allah nak tunjuk jalan penyelesaian terjumpa benda ni.

Day 1


Day 2

Lagi banyak datang gerak2 lagi . Seram sejuk tengok lipas tu semua, suami yang tolong bukak tutup benda ni , nasib saya je yang takut suami biasa kalau idok xdapat bayangkan terjerit jerit la dalam kereta hahaha.


Kalau niaga , ada kawan bagi cadangan. Spray semburan Nano & spray Bygoon tapi busuk sikit la. Ni hasilnya.






4 comments:

  1. nak try jugakla sebab ternampak gak makhluk ni merayap dalam keta ... hehehe

    ReplyDelete
  2. Wow makhluk ni blh buat histeria. Elok jugak ada produk gini

    ReplyDelete
  3. ayoyo.. banyaknyaaa.. nak kena cari gakla kat econsave.. mesti katvkereta husbnd bnyk tu

    ReplyDelete
  4. Huihhh senangnya nak tangkap lipas.

    ReplyDelete